Thursday, August 11, 2022

Salam Perkenalan

Nama saya Noor Mohamed b Mohd Yousof. Berasal dari Pulau-Pinang. Dilahirkan di Adventist Hospital, Pulau Tikus pada 13hb Februari 1972. Umur saya sekarang (2022) 50 tahun. Saya berkelulusan Sarjana Muda IT (Mobile Computing) daripada Open Universiti Malaysia (OUM). 

Tujuan saya menulis BLOG ini adalah untuk memberikan pendapat bukan untuk disetuju pakai. Cuma pandangan saya akan menambah lagi pilihan di dalam rencana buah fikiran yang pelbagai di media sosial. Saya berharap BLOG ini dapat menjadi manfaat terutama untuk golongan muda bagi dijadikan sandaran apabila mengambil bahagian dalam wacana diskusi di alam maya.

Jika ada sesiapa berminat menjemput saya untuk memberikan ceramah berkenaan tajuk-tajuk pengetahuan am, politik, dakwah dan sains sosial maka bolehlah berhubung dengan saya melalui WHATSAPP di talian +6011-21424732.

Salam Sejahtera